joi, 30 aprilie 2009

2.Argument

"Am ales tema Feline din pasiunea mea pentru aceste animale excepţionale de pradã. Sunt unice, având niste caracteristici uimitore. Puţini oameni au ocazia sa i-a contact direct cu felinele mari.Construirea unui site cu acestã temã mi s-a pãrut cea mai buna modalitatea de exploatare a acestei pasiuni. Având in vedere diversitatea acestei specii, numãrul mare de feline si frumuseţea acestor animale, mi-a permis realizarea acestui site care conţine informaţii numeroase despre aceastã specie, dar şi o “galerie foto” prezentã in toate paginile site-ului.Fiecare paginã are un background diferit ceea ce mi-a permis utilizarea unui numãr foarte mare de imagini. Astfel vizitatorul site-ului are ocazia sã citescã şi sã şi vadã in acelaşi timp şi imagini cu animalele despre care citeşte."
Cred ca este suficient! Asta a fost argumentul meu! in functie de subiect si de imaginatie poti scrie si 2 pagini. Sa Nu Uit! Diacritice! fara nu se poate! la link-uri utile gasesti site-uri care transforma repede textul!

3 comentarii:

  1. Corecteaza greselile gramaticale, ca nu da bine... In rest, misto idee! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. raspunde si mie ..ce argument ai face dak ai avea tema analiza indicatorilor pe baza bilantului...k habar nu am ce sa scriu

    RăspundețiȘtergere